dinsdag 16 januari 2018

Uren, dagen en jaren vliegen. Ook in 2018?

Inmiddels zijn we al weer verschillende dagen verder in januari. Zo af en toe gaan mijn gedachten dan terug naar het jaar 2017. Alweer een jaar voorbij, wat is de tijd snel gegaan. Vorig jaar was een jaar met veel mooie dingen en gebeurtenissen. Bij mooie dingen denk ik aan onze klanten die we hebben geholpen. Helpen proberen we op verschillende manieren te doen. Onze klanten zijn 

50-plussers. Dan is 1 naam voor een hele grote groep die heel divers is. Wat hebben wij gigantisch veel verschillende 50-plussers welkom mogen heten bij Well-Fair. Wij zagen mensen die er veel jonger uitzagen dan ze waren en andersom natuurlijk ook. Maar dat zijn dingen die je mag denken en geen waardering ontvangen als je het hardop zegt. Wij hebben ook ouderen gezien die heel goed met de tijd zijn meegegaan. Het smartphone gehalte in onze doelgroep wordt steeds hoger. Ook checken steeds vaker mensen even in met hun telefoon. Foto’s versturen en de belevenissen vastleggen met de telefoon zijn geen bijzondere gebeurtenissen meer.

Ouderen of 50-plussers helpen. Hoe en op welke wijze kun je dat doen? Wij doen dat in de eerste plaats door voor duizenden mensen een leuk uitje te organiseren, waarin onze relaties kunnen relaxen, ontspannen en socializen. Daarvoor krijgen we veel waardering. En als we kijken naar de schrijnende cijfers over eenzaamheid onder de ouderen, dan blijven wij ook in 2018 maximaal gemotiveerd om leuke uitjes te organiseren.

Daarnaast proberen wij mensen te helpen door comfort te schenken. Met onze comfort producten kunnen Well-Fair klanten lekker zitten en slapen, daarnaast proberen wij te voorkomen dat ze vallen of uitglijden in de douche. Trouwens er zijn ook nog genoeg (eigen)wijze mensen die met veel aandacht en voorzichtigheid elke dag bewuste risico’s nemen. Dat allemaal onder het motto: ‘Bewegen is gezond en goed voor je’. Tja, ik vraag me dan af: in hoeverre heb je nog plezier in het leven en gesteld dat je komt te vallen, welke leuke dingen moet je dan laten schieten. En wat doet dat met je zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Maar goed, ik ben niet verantwoordelijk voor de veiligheid van deze (eigen)wijze mensen. Als zou ik ze heel graag willen helpen om de risico’s in kaart te brengen en hun kwaliteit van leven hoog te houden.

Los gezien van wie je ook bent. Well-Fair en ik willen je altijd graag helpen en ik gun je het allerbeste. Als eerste in gezondheid. Dat is het voornaamste en als tweede gun ik je comfort en gemak. Zeg nou zelf, waarom zou je moeilijk doen als het gemakkelijk en comfortabel kan.

Heel veel succes, gezondheid en geluk in 2018.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten