woensdag 11 januari 2017

Veel gezondheid en comfort in 2017

Allereerst wens ik iedereen het beste voor 2017. Wat gaat de tijd hard als je terugkijkt naar afgelopen jaar. Het eerste wat in mij opkomt wanneer ik terugblik is dat het jaar 2016 vooral voor onze oudere medemens een jaar vol uitdagingen was. Door de strengere regels en de beperkte mogelijkheden vanuit de WMO waren veel ouderen aangewezen op de term zelfredzaamheid.

Ik mijn dagelijkse werk ben ik helaas schrijnende gevallen tegen gekomen. Wat nou als je oudere gisteren gevallen bent en niet meer de trap op kunt. Ja, dan heb je een traplift nodig. Maar als je alleen AOW heb en nog een klein spaarcentje kun je niet zomaar even een traplift kopen. Daar komt bij dat elke lift op maat gemaakt moet worden. Dus die staat ook niet 1,2,3 in huis.

Oke, je heb als oudere iemand gevonden die je wil helpen met de aanvraag van een traplift bij de gemeente. Ja en waar u wellicht al bang voor was, gebeurt. Formuliertje zus en formuliertje zo. Je krijgt een complete screening. Naar verwachting duurt het zo’n 6 weken voordat de aanvraag goedgekeurd is.

De terechte vraag die dan opborrelt is; hoe kom ik naar boven? Of wie gaat mijn bed naar beneden halen? Ik moet toch kunnen slapen. Ja u heeft helemaal gelijk. En ja u heeft ook helemaal gelijk dat dit een moeilijke situatie is.

Maar wij hebben een tip voor u. Ik hoop dat u het ziet als een gouden tip. Niemand kan van te voren een val of uitgeleiden plannen. Dat gebeurt altijd onverwachts. Maar wanneer u ouder mag worden en u houdt van regeren. Daarmee bedoel ik vooruitzien. Als u eerlijk naar uzelf bent en u voelt u minder zeker op de trap of waar dan ook. Investeer dan direct in een oplossingen zodat u de kans op een val of uitglijden minimaliseert. Waarom wel een griepspuit halen bij de dokter, terwijl u niet zeker weet of u de griep krijgt. Ik snap het wel, u weet dat u vatbaar ben voor de griep. Wees verstandig en gun uzelf een zelfstandig en comfortabele oude dag. Ik wens u veel gezondheid en comfort toe in 2017. 

1 opmerking:

  1. Dr. Itua geneest mijn HIV, ik ben al 10 jaar een ARV Consumptie. Ik heb mijn best gedaan totdat ik Dr. Itua tegenkwam op de blogsite. Ik heb hem ge-e-mailen over mijn gegevens over mijn hiv en mijn locatie. Ik heb alles aan hem uitgelegd en hij vertelde me dat er niets is om bang voor te zijn dat hij me zal genezen , hij gaf me garantie, hij vroeg me te betalen voor items, dus als ik genezen ben, zal ik dankbaarheid tonen die ik heb gedaan en een getuigenis geven van zijn helende kruiden is wat ik ga doen voor de rest van jullie die HIV hebben en andere ziekten kunnen het goede werk van Dr. Itua zien. Ik ontving zijn kruidengeneesmiddel via EMS Courier-service die binnen 5 werkdagen bij mijn postkantoor kwam. Dr. Itua is een eerlijke man en ik waardeer hem voor zijn goede werk. Mijn GrandMa heeft gebeld hem om hem te waarderen en de rest van mijn vrienden ook, is een vreugde voor mij dat ik vrij ben van het nemen van pillen en het hebben van die dikke belle is een nachtmerrie. je zult begrijpen waar ik het over heb als je hetzelfde probleem hebt was ik Ik ben vrij en gezond. Bedankt aan Dr. Itua Herbal Center. Ik heb ook zijn agenda dat hij me onlangs stuurde, hij geneest een hele aardige ziekte zoals, kanker, herpes, fibromyalgie, hiv, hepatitis B, lever- / nierinflamatie, epilepsie, onvruchtbaarheid, fibroïde, diabetes, dercum, copd, en ook Ex-minnaar terugbrengen ... Hier zijn contactpersoon .drituaherbalcenter @ gmail.com Of Whats_app-nummer +2348149277967

    BeantwoordenVerwijderen