dinsdag 22 mei 2018

Well-fair op bezoek bij Geberit


Deze week was ik op uitnodiging in Zwitserland bij het bedrijf Geberit. Een fantastische bedrijf die met Zwitserse precisie douchetoiletten produceert.


Well-Fair is met de Belevingswereld een belangrijke partner geworden voor Geberit. De Well-Fair Belevingswereld in Hotel De Hoeve van Nunspeet bestaat uit 30 unieke hotelkamers die ingericht zijn met producten om langer zelfstandig thuis te kunnen blijven wonen. De Well-Fair Belevingswereld biedt mensen de kans om de oplossingen eerst zelf te ervaren. Een Douchetoilet is daar een goed voorbeeld van. Als u na een toiletbezoek ervaart wat voor een heerlijk fris en schoon gevoel u hieraan overhoudt, wilt u het niet meer missen. U zult ervaren dat water altijd het beste zal reinigen.

Om goed over de ervaring te kunnen vertellen, is het een groot voordeel als men zelf ook in het bezit is van zo een douchetoilet. Adviseurs van Well-Fair praten dan uit eigen ervaring. Zelf al ben je jong en sta je er wat kritisch tegenover, al snel merk je dat je niets anders wilt en zijn alle bezwaren weggespoeld!

Kijkende naar de toekomst zal men met 1 druk op de knop het onderlichaam reinigen met water. Want dat is de meest hygiënische en praktische manier. Zeker wanneer men zo lang mogelijk zelfstandig wilt blijven wonen.

Well-Fair ontzorgt, door alle installatie van een douchetoilet aan huis te doen. De persoonlijke wensen van de gebruiker staan hoog in het vaandel. ervaar dagelijks een schoon en fris gevoel.

U wast uw handen toch ook met water i.p.v. papier?

1 opmerking:

  1. Dr. Itua geneest mijn HIV, ik ben al 10 jaar een ARV Consumptie. Ik heb mijn best gedaan totdat ik Dr. Itua tegenkwam op de blogsite. Ik heb hem ge-e-mailen over mijn gegevens over mijn hiv en mijn locatie. Ik heb alles aan hem uitgelegd en hij vertelde me dat er niets is om bang voor te zijn dat hij me zal genezen , hij gaf me garantie, hij vroeg me te betalen voor items, dus als ik genezen ben, zal ik dankbaarheid tonen die ik heb gedaan en een getuigenis geven van zijn helende kruiden is wat ik ga doen voor de rest van jullie die HIV hebben en andere ziekten kunnen het goede werk van Dr. Itua zien. Ik ontving zijn kruidengeneesmiddel via EMS Courier-service die binnen 5 werkdagen bij mijn postkantoor kwam. Dr. Itua is een eerlijke man en ik waardeer hem voor zijn goede werk. Mijn GrandMa heeft gebeld hem om hem te waarderen en de rest van mijn vrienden ook, is een vreugde voor mij dat ik vrij ben van het nemen van pillen en het hebben van die dikke belle is een nachtmerrie. je zult begrijpen waar ik het over heb als je hetzelfde probleem hebt was ik Ik ben vrij en gezond. Bedankt aan Dr. Itua Herbal Center. Ik heb ook zijn agenda dat hij me onlangs stuurde, hij geneest een hele aardige ziekte zoals, kanker, herpes, fibromyalgie, hiv, hepatitis B, lever- / nierinflamatie, epilepsie, onvruchtbaarheid, fibroïde, diabetes, dercum, copd, en ook Ex-minnaar terugbrengen ... Hier zijn contactpersoon .drituaherbalcenter @ gmail.com Of Whats_app-nummer +2348149277967

    BeantwoordenVerwijderen